10 دلیل برای اینکه یک لوگو برای برندسازی کسب و کار شما مهم است

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    به وب سایت من خوش امدید

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 324
    کل نظرات کل نظرات : 1
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 231
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 10
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 23
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 77
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 3
    بازدید هفته بازدید هفته : 241
    بازدید ماه بازدید ماه : 231
    بازدید سال بازدید سال : 6771
    بازدید کلی بازدید کلی : 142735

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.188.66.13
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

10 دلیل برای اینکه یک لوگو برای برندسازی کسب و کار شما مهم است


یک لوگوی خوب برای یک کسب و کار شامل عناصر خاصی است که به طور متحد و پیوسته برای نشان دادن نام تجاری کار می کنند. این عناصر به شرح زیر است. تصویر موجود در لوگو می تواند دارای تنوع باشد، از نمادهای ثابت ساده تا الگوهای پیچیده. در اینجا، بسیار مهم است که اندازه تصویر و محل قرارگیری تصویر را نیز برای بهترین دید در نظر بگیرید. علاوه بر این، مقیاس پذیر و شفاف نگه داشتن تصویر ضروری است.

تایپوگرافی
به طور کلی، تایپوگرافی یک لوگو، فونت یا متن قابل مشاهده در لوگو را پوشش می دهد. در اینجا، توسعه دهندگان باید یکپارچگی در قرار دادن شخصیت و ظاهر حفظ کنند. به طور کلی، می‌توان بین قرار دادن نام کامل برند، یک حرف (به عنوان مثال، حرف اولیه)، یا یک مونوگرام یکی را انتخاب کرد.

رنگ
رنگ لوگو برای به تصویر کشیدن تصویری بصری از برند بسیار مهم است. در واقع، انتخاب رنگ مناسب می تواند ارزش کلی کسب و کار را به نمایش بگذارد. به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما یک برنامه کاربردی برای استفاده معمولی ارائه می دهد، رنگ های روشن یک احساس اجتماعی و سرگرم کننده را مشخص می کنند. از طرفی آپشن های متالیک حسی مدرن و حرفه ای به لوگو می دهند.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد، پالت رنگ است. متخصصان کسب و کار می توانند انتخاب کنند که یک یا چند رنگ به لوگو اضافه کنند. باز هم، حفظ ثبات ضروری است.

از نظر آماری، حفظ یک پالت رنگی برای لوگو و محتوای تبلیغاتی همیشه می تواند شناخت برند را تا حدود 80 درصد افزایش دهد. برای بهترین طراحی لوگو، فقط از ترکیب یک یا سه رنگ استفاده کنید.

رنگ های برند اپل
شعار
شعار معمولاً درست در زیر لوگو ظاهر می شود و شامل عبارت یا جمله ای از پیش تنظیم شده است. در بیشتر موارد، شعار تبلیغاتی نشان می دهد که نام تجاری در مورد آن چیست یا فقط یک قلاب برای جذب مشتریان بالقوه است.

یک شعار و لوگو در کنار هم می توانند بینندگان بیشتری را جذب کنند. با این حال، اضافه کردن هر دو اجباری نیست.

ضرورت طراحی برند برای رشد کسب و کار در واقع، ساختن تصویر/هویت برند برای یک شرکت بسیار مهم است تا دامنه و تأثیر آن را گسترش دهد.

اصولاً می تواند نظر شرکت را برای مصرف کنندگان ایجاد کند. بعداً، شرکت شما به طور بالقوه آگاهی و مشتریان بیشتری از برند کسب خواهد کرد.

آگاهی: نام تجاری محبوبیت یک شرکت را در بین خریداران عمومی بهبود می بخشد.
اعتبار بازار: مصرف کنندگان ترجیح می دهند به شرکت هایی وابسته باشند که از مقبولیت بالایی در بازار برخوردارند. یک استراتژی برندسازی حرفه ای و جلا، نام و تصویر برند را افزایش می دهد.
کسب و کار بیشتر: با استراتژی های مناسب برای ایجاد تصویر برند شرکت، یک شرکت احتمالاً محبوبیت و مشتریان بیشتری به دست می آورد.
افزایش رضایت کارکنان: محبوبیت برند به این معنی است که اکثر مصرف کنندگان شرکت را می شناسند. در نتیجه، کارکنانی که برای برند مذکور کار می کنند، در جامعه احترام و اعتبار کسب می کنند. این به نوبه خود، رضایت و وفاداری کارکنان را نسبت به شرکت بهبود می بخشد.
ارجاعات بیشتر: نام تجاری به کاربران اجازه می دهد تا اعتماد خود را در یک تجارت ایجاد کنند و به تعامل با شرکت ادامه دهند. بعداً، این مشتریان برند را از طریق دهان به دهان به سایر خریداران بالقوه ارجاع می دهند.
ارتقای نام تجاری: ابتکارات برندسازی باعث افزایش دید برند در بین بینندگان می شود و به طور غیرمستقیم خدمات/محصولات تجاری آنها را تبلیغ می کند. به عنوان مثال، نمایش یک تبلیغ تلویزیونی جذاب با لوگوی برند می تواند توجه بیننده را جلب کند. بعداً، اگر متوجه شوند محصولی همان لوگو را نشان می‌دهد، تبلیغی را که دوست داشتند به خاطر می‌آورند. در بیشتر موارد، این بعداً منجر به تبدیل موفقیت آمیز می شود.




تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 2 ارديبهشت 1401 ساعت: 3:20
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: